×
5 / 4
5 / 4
5 / 4
5 / 4
❮
❯
З огляду на постійну необхідність надання клієнтам Банку актуальної інформації щодо розташування, часу роботи точок обслуговування клієнтів (відділень, банкоматів, терміналів та ін.), ТОВ "БАН КОМ СЕРВІС" розроблено систему з управління об'єктами інфраструктури Банку (надалі "СИСТЕМА ГЕОЛОКАЦІЇ"). Дозвольте представити Вашій увазі опис СИСТЕМИ ГЕОЛОКАЦІЇ.
ОПИС СИСТЕМИ ГЕОЛОКАЦІЇ
Система геолокації дає змогу оперативно адмініструвати відображення роботи точок обслуговування клієнтів на WEB-сайті Банку, надаючи клієнтам завжди актуальну інформацію щодо їхньої роботи, з можливістю пошуку найближчої точки обслуговування та побудови до неї маршруту. Інтерфейс системи геолокації та її функції показані в галереї
ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ СИСТЕМИ ГЕОЛОКАЦІЇ
- Відображення точок обслуговування клієнтів на карті WEB-сайті банку за допомогою картографічного сервісу відображення ГЕО-МЕТОК;
- Відображення списку точок обслуговування клієнтів на WEB-сайті банку;
- Функція пошуку точок обслуговування клієнтів, з можливістю пошуку міста, типу/підтипу точки, операціями, типам обслуговування клієнтів;
- Відображення часу роботи точок обслуговування клаєнтів (в т.ч. відображенн часу роботи окремих підрозділів: часу роботи, менеджерів та іншого);
- Побудова та відображення маршруту до токи обслуговування клієнтів від поточного місця розташування клієнта/заданого розташування клієнтом, з можливістю побудови маршруту пішки, на громадському транспорті, на автомобілі;
- Відображення додаткової інформації про точку обслуговування клієнтів (детальний опис обʼєкту);