Надіслати запит

Надіслати
Головна > Наші розробки

Наші розробки

Сервісна підтрика

  Компанія ТОВ "БАН КОМ СЕРВІС" - інженерно-сервісна компанія, що надає свої послуги у сфері підтримки банківського обладнання (банкоматів, ПТКС, лічильно-сортувальної техніки) як на місцях їхньої експлуатації, так і в сервісному центрі компанії, що розташований у м. Києві.
Висока оперативність і великий досвід роботи фахівців нашої компанії у сфері обслуговування банківського обладнання дають змогу ефективно усувати неполадки, що виникають, і швидко обслуговувати обладнання. Висока кваліфікація і делікатна увага до дрібниць є гарантією довгої та економічно ефективної експлуатації обладнання.

  Завдяки розгорнутій сервісній мережі, укомплектованої кваліфікованими фахівцями та системи контролю й управління інцидентами (моніторинг) (показано на Мал. 1.), що забезпечує ефективний контроль за роботою обладнання за допомогою збору даних і управління станом обладнання та мережі загалом, ми пропонуємо такі види сервісної підтримки:

1.1. Стандартне обслуговування SLM
Даний варіант включає повний пакет послуг по виконанню сервісного обслуговуванння обладнання. Абонентська плата за цим пакетом включає в себе вартість як ремонтних робіт, так і  використовуваних запасних частин.

  • Обслуговування мережі обладнання 5 днів на тиждень (пн. - пт.);
  • Роботи з оновленнями та налаштуваннями ПЗ;
  • Повний комплекс планових профілактичних робіт на обладнанні (чистка від бруду і пилу, тестування, перевірка цілісності і зносу всіх модулів і вузлів і т.д.);
  • Ремонт і відновлення працездатності всіх вузлів і елементів обладнання у разі виникнення збоїв у їхній роботі, заміна модулів, вузлів і деталей, що вийшли з ладу або відпрацювали свій ресурс, - 8 (24)* робочих годин після реєстрації заявки;
  • Універсальний тип обслуговування (вартість робіт і запасних частин входять в абонентську плату).

1.2. Обслуговування першого рівня FLM
Даний варіант включає пакет послуг по виконанню сервісного обслуговування обладнання, таких як: контроль за станом обладнання, заміна витратних матеріалів, діагностика збоїв в роботі обладнання. Не передбачає проведення ремонтних робіт із заміною вузлів обладнання.

  • Обслуговування мережі обладнання 5 днів на тиждень (пн. - пт.);
  • Виконання робіт по тестуванню вузлів (модулей) обладнання; 
  • Проведення планових рабіт на обладнанні (заміна витратних матеріалів, проведення зовнішної чистки, чистка внутрішніх блоків і т.д.);
  • Формування заявки для виконання ремонтних робіт на обладнанні - друга лінія обслуговування SLM - до 60 хвилин;
  • Виконання повного тестування працездатності обладнання після завершення ремнонтних робіт;

1.3. Кожен з вибраних варіантів також включає в себе:

  • Роботи з діагностики несправності та її усунення, при цьому гарантований термін відновлення робочого стану обладнання становить 8 робочих годин у Києві та не більше 24 робочих годин в інших містах України.
  • Профілактичне обслуговування. Періодичність проведення профілактичних робіт визначається Виконавцем відповідно до технічної документації заводу-виготовлювача обладнання та залежно від інтенсивності роботи обладнання.

В арсеналі нашої компанії є постійно поповнювальний склад оригінальних запасних частин та модулей, а також сучасне діаностичне обладнання, яке дозволяє максимально точно і оперативно встановити виникшу несправність. Сервісні представництва ТОВ «БАН КОМ СЕРВІС» діють в усіх обласних центрах України.